utbildning & skogsmys.

De där kvällarna man är så trött att man somnar direkt för att man gjort saker man tycker är kul och trivs med.

Idag gick jag upp vid tio tiden och satte mig en stund i solen, gjorde mig lite frukost och läste. Vid ett skulle jag befinna mig på jobbet och ta det sista av fångarna på gården utbildningen, det gick bra och jag har min första grupp på lördag. Så därför!! ska jag nu göra mig en planering i förtid vad jag ska hitta på med dessa människor. Efter tre timmarsutbildning cyklade jag hem igen och lagade till lite mat för att sedan gå ut på en promenad på några av de vägar jag ännu inte undersökt. Jag var lite orolig att jag skulle tappa bort mig men lyckades ändå rätt bra med att inte göra det, gick åt fel håll en gång men då vände jag och hamnade rätt igen. Skulle plockat lite svamp men hittade inget vettigt svampställe så jag fick bli utan.
Imorgon jobbar jag ett lite längre pass i resaurangen och på lördag (wiho) får jag äntligen sällskap i husisen av steviepevie. Det börjar bli lite små tråkigt att sitta här ensam dag ut och dag in och datorn underhåller inte alltid så bra som man önskar. Men det går ju an och även om man jobbar så känns det som en minisemester.

Peace out / Flugornasdrottning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0