monsunregn och överkörda grodor.

JAG AVKLARADE PRECIS MITT FÖRSTA MONSUNREGN PÅ CYKEL! Ser väl ut som ett fuck men är glad ändå, jag skrattade till och med när jag cyklade. Om någon sett mig hade de väl undrat vad fan jag var så glad för.

Jaha, ännu en lång dag på jobbet. Vaknade av väcklarklockan vid nio och tänkte somna om men såg att jag hade ett sms, det var jobbet som undrade om jag kunde komma in en timme tidigare så jag tackade ja. Ringde min kära mor och far för att säga adjö och trevlig resa då de skulle utomlands (lyckostar). Sedan väckte jag pojken och sedan lät jag honom somna om igen (eller jag vet inte, vi pratade bara telefon).
Sedan hoppade jag på cykeln och tog mig till jobbet, direkt igång i Restaurangen. Full rulle nästan hela dagen, mina fötter är nu helt slut och känns som mojs. Skorna är nog inte användebara förrän om tre dagar då de är som pölar inuti. Lite övertid men ja det var värt det och jag är nöjd ändå. Kommer somna gott i natt vet jag och imorgon!!! kommer äntligen Steven och jag får fulltidssällskap, wiho, sambos i två månader, det ska verkligen bli spännande på något sätt känns det som det riktiga äventyret börjar. Och jag har troligtvis ett par lediga dagar där med. myspys.

Ha det fint mina kära vänner, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0