Ensamheten knackar på.

Efter en helg fylld med mys och jobb är jag nu återigen ensam i husvagnen. Steven åkte hem för sin sista jobbevecka och återkommer igen till helgen. Själv börjar jag ladda om för en ny jobbvecka som inte är lika fullspeckad som den förra så nu äre äntligen dags att börja ta hand om husvagnen och flytten på allvar.

Resten av dagen igår när vi var färdiga med tält och tvn som skulle upp bestämde vi oss för att åka till Gekås i Ullared för att handla nödvändigheter. Vi bor endast 20 minuter därifrån med bil vilket är rätt skönt om man nu vill handla lite billigt. Vi lyckades komma dit en halvtimme innan de stängde och gick en snabb runda för att plocka ihop det vi behövde. Sedan åkte vi hem och Steven fixade resten av tältet.
På kvällen gjorde vi lite mat, kröp ihop i soffan och kollade på film för att sedan sova.

I morse vaknade jag med minst tio myggbett, skönt? nej... Steven åkte hem och jag hamnade här. Nu sitter jag och hoppas på att regnet ska tyna ut lite så jag slipper cykla i detta sen. Ikväll har jag ett fem timmarspass på restaurangen från klockan sex. Sedan är jag äntligen lite ledig. Veckorna framöver ser inte ut att vara fullproppade, men jag jobbar för det mesta på helger.

Återkommer med mer så fort jag kan, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0