andra dagen, monsun.

Näe det regnar inte här idag. Det blåser bara, vilket gör mig orolig för min cykling på vägen hem.

Idag har jag ingen vidare lust att skriva, somnade sent i natt då det kändes som regnet skulle ta med sig hela husvagnen ner i sjön. Men tillslut somnade jag och sov gott fram tills klockan ringde. Städade och diskade lite nu under morgonen för jag vill ha lite fint i husvagnen. Var ute och kände på mina skor, fortfarande dyngsura så ställde ut dem i solen som kommer och går lite som den vill.
Så idag har jag jobb, aktivitetsledare för första gången (är lite nervös) och så ska jag jobba i restaurangen. Så jag hoppas på att det blir lite lugnare än igår höhö.

Hinner nog inte skriva när jag kommer hem så jag hoppas detta räcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0