tröttheten.

Idag är jag extremt trött, men det är bra på något vis, jag behöver somna tidigt.

Idag har vi hållt igång sen klockan tio, vi skulle vara ute ifrån husvagnen någon gång under eftermiddagen så vi kunde flytta in i stugan vi ska ha under helgen. Så det var bara att flytta på allt in i stugan och sedan duscha för att åka iväg till Stevens föräldrar. Vi bakade chokladbollar av raw food variant och tårta av densamma. Sedan gjorde vi inte liten snäll pizza som jag och Steven tog med oss hem. Vi käkade och jag ringde sedan min syrra som fyller år och min mormor. Det kanske inte låter mycket men det är mycket.
Imorgon börjar jag jobba klockan sju så det är tidigt upp som gäller. Ska ut med städ för tredje gången. Och det ska bli spännande att se om jag kan få lära mig något nytt.

Stugan, den är mysig, liten med två sängar i och ett litet sängbord, vi fick även två stolar för inomhusbruk och två för utomhusbruk. Vi har sänglampor och en spegel. Så det är väldigt lätt, nästan lättare än husvagnen, dock skakar ju inte stugan och står jämt med marken haha! Det sköna är att vi har närmare till toaletten här ifrån. Men som sagt har vi bara stugan till Söndag eller Måndag. Har inte så mycket koll, sedan ska allt flyttas tillbaka in i husvagnen.

Jag trivs fortfarande otroligt bra här uppe, saknar er där hemma dock.
Någon som har lust att komma hit och klippa min lugg och sätta lite färg i hårbotten? inte...?

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0