special hälsning

.. till mamsen, pappsen och syrran min. Ville bara skriva hur mycket jag älskar er och hur mycket man inser när man bor så långt borta att familjen betyder så väldigt väldigt mycket för mig.

Så har inte skrivit på ett par dagar då jag jobbat åtta dagar i ett streck. Men det är okej, pengar rullar in som de ska. Dock är jag lite småtrött och har min första dag ledigt imorgon på dessa åtta dagar. Nästa vecka blire lite mer då jag ska till Liseberg med syrran och lite fler.
Så vad har jag gjort, jo jobbat som jag sa. Ehm, ja jag räkande även ut att jag cyklat lite mer än 13 mil dessa dagar och det är ju ungefär som till Lund och tillbaka från Kristianstad. HIHI, så duktig är jag, ska snart räkna ut hur mycket jag cyklat hittils i sommar, ska bli spännande. Och bilderna som jag tagit i området ska snart också komma upp (på facebook).
Idag har vi fått lite sällskap av Chris ifrån Kristianstad. Känns skönt att få hit lite ansikten man känner igen då jag inte fått något mer besök än från mina föräldrar (ledsen, manande röst). Dock åker jag ju hem om två veckor. MEN hade vart skönt om någon hälsade på, någon liten gång. (Jobbar ju faktiskt inte HELA tiden).
Men idag har jag jobbat och sedan kom jag hem där husvagnen stod tom och stökig. Jag sprang och duschade och väntade på Steven. När han kom hem cyklade jag till bussen och han kom efter på sin inköpta moppe. Vi åkte in till Varberg och köpte en hjälm till och så hämtade vi Chris på stationen. Köpte lite mat och så. Nu sitter vi här i husvagnen och myser. Det är fint, det tycker vi allihopa, speciellt Chris.
Så alla andra dagar när jag jobbat har jag även vart ute och gått, plockat svamp och lite annat mysigt. Trivs fortfarande, cyklar fortfarande och lever fortfarande.

Nu har jag inte så mycket att skriva, ska försöka oftare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0