försening

tja, jag har väl missat någon dag sådär nu. Men nu är jag här. Har varit mycket att göra de senaste dagarna och jag har helt glömt bort det här.

I lördags jobbade jag som jag skrev då, fick ta hand om två svensexor vilket var superkul! Jag ville verkligen göra om det. I resaurangen senare fick jag ta hand om ett av gängen vilket var minst lika kul, jag fick min egen lilla kör som sjöng fint för mig. Slutade vid elva och då stod Steven och väntade på mig utanför, så nu är vi sambos påriktigt haha. Vi cyklade hem och gick och la oss nästan direkt.
Igår sov vi länge, gick upp och tog en lång promenad genom skog, träsk och buskar. De två sistnämda var mindre mysigt. Vi tog oss hem och gjorde lite mat och städade iordning i husvagnen. Vi försökte sätta oss ute en stund men knotten ville inte ge sig så vi fick flytta in lika snabbt igen. Vi satt uppe en stund och pratade och gick sedan och la oss igen.
Idag vaknade jag av att Steven satte igång mixern vid halv tio. Han skulle cykla till bussen och ta sig till Ullared då hans cykelslang gått sönder. Han gick låna min cykel vilket resulterade till att jag fick stanna hemma. Så nu sitter jag här och dricker smoothie och väntar på att han ska komma hem igen. Ska väl läsa lite och städa tror jag väl. Mer om denna dagen återkommer jag med.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0