dagar där det händer saker hela tiden.

Igår vaknade jag på en ännu ledig dag. Det var dö varmt i husvagnen som nästan alla dagar och jag var jättetrött då en monstergräsklippare väckte mig denna vecka också.
När jag fått sova en extra gick jag upp och vi åt frukost, sedan gick vi ut och satte oss i solen och läste. Efter att ha suttit där i ett par timmar så började Steven greja med sin söndriga cykel och lyckades få den lagad rätt snabbt. Själv försökte jag mig på vårt internet som inte fungerade för att sedan upptäcka att det var hela täckningsnätet det var fel på då min telefon inte heller fungerade. Så istället för att pilla en massa bestämde vi oss för att ta en cukeltur och fixa med fiskekortet så det gjorde vi. Efter att ha pratat med en trevlig tant så fick vi fiska.
Efter att fiskadekortet var klart så ville vi ta ytterliggare en cykeltur ut i naturen och kolla oss runt. Vi gick på svampjakt och lyckades få ihop ett par kantareller och en björksvamp som vi sedan stekte och åt med en god sallad. Efter maten gick vi och diskade ett jättelass med disk och sedan började vi förbereda oss för att fiska.
När vi var föreberedda gick vi ner till bryggan och satt där i ett par timmar och fiskade utan reslutat, men det gjorde inget för det var mysigt ändå.
Vid tio tiden var det dags att röja ur husvagnen då vi ska flytta ut över helgen efter någon timme och lite irritation så var vi äntligen klara och jag ville gå och lägga mig direkt. Dags för en jobbedag.

I morse vaknade jag av väckarklockan, Steven har bestämt att vi idag ska in till Varberg och handla lite, klockan fyra börjar jag jobba och idag jobbar jag fram till tolv. Vi hörs, Caio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0