cykla aldrig med öppen mun, det är den som de siktar på.

Ja de där knotten och småflugorna är inte roliga när man cyklar. Bara för man råkar öppna munnen lite extra ska det flyga in en miljon småknott på en och samma gång känns det som. Så... DU FÅR INTE ANDAS MED ÖPPEN MUN I SKYMNINGEN! (När du cyklar).

Så, nu har jag slarvat med skriveriet på grund av på hälsning av mor & far, flytt tillbaka till husvagnen, jobb och allmän trötthet. Så alltså har det hänt en del grejer de senaste dagarna.
Mamma och pappa kom och hälsade på Måndag till Tisdag. På måndagen åkte vi runt och kollade lite på omgivningen, mitt jobb och så vidare. Sedan åkte vi tillbaka för att grilla och äta lite god mat. Sedan satt vi uppe och drack lite vin och små pratade om allt mellan himmel och jord. På Tisdagen glodde vi på bilar och lägenheter över cyberspace och sedan åkte vi till Gekås. Väl där tog det en miljon år att hitta parkeringplats för alla bestämt sig för att åka till Gekås denna regninga dag. Efter 20 minuter fick pappa panik och gick ut, vi andra fortsatte att gå där i ungefär två timmar till. Det resulterade inte tills så värst mycket än just bara nödvändigheter. Vi blev hemskjutsade och mamma och pappa åkte sedan hem (snyft).
På onsdagen hade jag en ledig dag då jag för det mesta tog det lugnt, vi städade lite, lyssnade på radio och fiskade. Jag lyckades även få upp en fisk som jag döpte till Gösta, jag lyckades även göra honom blind. Steven fick upp tre. Den natten regnade det och jag trodde återigen att husvagnen skulle rulla ner i sjön, men det jag mest låg och oroade mig för var att det skulle regna så när jag cyklade.
MEN på Torsdagen vaknade jag (tidigt) för att sticka till jobbet och ordna frukost klockan sju och lyckades klara mig någerlunda från regnet. Det blev en dag från sju till fyra och sedan var det bara att cykla hem. Steven var inte hemma och jag orkade verkligen inte göra någonting så jag bara la mig på soffan och svettades ut all svett genom mina porer och väntade på att han skulle komma hem. (Världen finaste mening, tyder på att jag börjar bli trött).
Idag var jag redo för ännu en jobbedag. Det blev ett par timmar av en blandning på fångarna och restaurangen. Mycket att göra men det klarade sig väldigt bra ändå. Och mer har jag inte hunnit göra idag. Jag har glömt bort det där med veckodagar, speciellt helgdagar, fest..? vad betyder det!?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0