bananmackor..

..är duktigt gott! Speciellt när brödrosten gått sönder och man inte pallar gå till köket. För nu har vi äntligen flyttat tillbaka till husvagnen igen. Myspys, nu ska allt bara komma på plats, känner mig redan hemma igen.

Igår gick jag en långrunda, plockade svamp, blåbär och smultron. Var ute i minst två timmar tror jag väl. Sen tog jag mig ett dopp i sjön, låg och solade på bryggan och njöt av solen fram tills jag blev hungrig. Då gick jag och lagade lite mat som bestod av en nödlösning: äggröra, veggiesnitsel, fiskpinnar, rödlök och smörstekta kantareller. Jag blev mätt och det var gott. Sen bestämde jag mig för att packa ihop lite saker så vi bara kunde packa ut och flytta in i husvagnen till kvällen. Efter det gick jag ut och satte mig för att läsa lite i solen. Efter en timme kom Steven och han hade äntligen slutat jobba. Vi gick en liten promenad för att plocka nödvändigheter och sedan gjorde vi mat till honom. På kvällen flyttade vi in och nästan allt kom på plats, dock måste vi flytta på husvagnen då den står extremt snett och alldeles för nära grannen.

Idag ska vi alltså flytta på husvagnen och sätta upp förtältet. För idag kommer mammsen och pappsen och hälsar på, det ska bli väldigt fint. Så de ska hjälpa oss med husvagnen. Vi ska ut på lite äventyr sen ska vi bara hålla oss till omgivningen häromkring.
Just nu sitter jag och äter bananmacka och lyssnar på radio, ska strax sminka mig och sedan invänta mina föräldrar.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Maida

Bananmackor är goda! :)

2012-07-09 @ 12:00:33
URL: http://maidre.blogg.se/
Postat av: Sofia

Var gärna med i veckans blogg, kommentera bara att du är med :D

http://byfia.com/2012/july/veckans-blogg.html#comment

2012-07-09 @ 12:59:06
URL: http://byfia.com
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Hej!

Är allt bra med dig?:)

2012-07-10 @ 02:34:35
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0