åhå!

nu blev det så igen, dålig på att skriva, jag är helt enkelt för trött!

Men jag har jobbat som vanligt, flera dagar, haft ett par lediga och ska äntligen få åka hem till Kristianstad. Och äntligen få ett par lediga dagar, fem stycken faktiskt vad jag vet än så länge.
Under den gågna tiden har vi haft besök, vilket jag skrev om sist. Vi har även åkt upp till Göteborg där vi var på Liseberg och åkte massor av karuseller, eller okej kanske inte massor men en del, lite mycket köer då vi var där under en av sommarens allra finaste dagar. Jag har hunnit sitta ute lite i solen så jag är inte riktigt så blek som jag var rädd för att jag skulle vara.
För det mesta har jag jobbat inom städ, mycket roligt då man aldrig vet vad man hittar. Inte lika mycket i restaurang, faktiskt nästan ingenting alls och en del aktiviteter, nästan bara massor av Svensexor vilket är det roligaste! Man träffar så många spännande människor, för någon helg sen tror jag att jag hade Barny i How I met your mother, han var riktigt lik... Och i helgen tror jag att jag hade en kille som var extremt lik en en svensk skådespelare, tror det är han som är med i fjorton suger.. eller något sånt? Aja, jag träffar massa kändisar. På Liseberg såg vi även en komiker Henrik Schyffert, LITE COOLT.
Så det har hänt mycket men ändå inte. Radion är som vanligt på, jag har inte kollat på tv sedan jag åkte hemifrån, jag har inte heller givit vika för att enbart äta vegetariskt och fisk. Kycklingarna har jag låtit bli sen jag åkte. Även festandet, helt galet, har inte festat på fem helger och nu ska jag hem och skaka lite rumpa hade jag tänkt. En liten minisemester.
Ska även kolla på lägenhet i Lund, vilket jag ser fram emot extra, kan ju betyda att jag faktiskt har fått en tills September, vilket är ännu skönare! Och ja, jag kom in på Arkeologin igen, så jag ska plugga Arkeologi till hösten, wiho! Det är dags för mig att fullt ut utbilda mig till Arkeolog tror jag. Lite häftigt tycker jag och jag längtar efter att börja plugga, vem kunde tro det?
Det finns mycket planer för framtiden, men just nu ser jag bara fram emot min helg tillbaks till den där staden man växte upp i. Så se upp för här kommer jag!!

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare :)

Var på ditt jobb igår och fick lov att göra en snabb googlesökning! Grymt söt är du! Ville bara säga det :)

2012-08-13 @ 21:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0