Distortion.

Ja jag har inte bloggat nu pga att jag varit bortrest i ett par dagar, tagit lite mysig semester och så. Jag har hållit hus i Göteborg, den där fina staden och man kan nästan säga att denna korta resa fick mig att åka halvvägs tillbaka till Irland igen. Skräpmat, bästa sällskapet och två Irländska studsande pojkar, helt enkelt underbart.
Jag känner för att hoppa på en POProcket och åka iväg, jag är inte redo för att vara färdig (konstig mening= med den här semestern riktigt än, helst hade jag velat åka vidare mot Lindköping och ta i sönder min rygg och mina knän lite till. Det hade verkligen varit värt det! De där två tvillingarna har något speciellt, sånn där lycka som när de studsar så studsar glädjen in i en igen, jag känner mig som en liten 12,13,14 åring igen som fått se sitt favorit pojkband och ja, jag erkänner och skäms inte för det, de är supercoola!
Helgen lockar mig inte för fem öre, konstigt nog? Fredagen känns lite som kräk i mina ögon. Och lördagen ja.. den är jag mest stressad inför.
För att komma bort från de tankarna här över med kräk och helg så ska jag och min kusin starta en videoblogg, eftersom vi älskar att synas på kamera, tillsammans i varje fall. Vi ska dessutom (drömtänkande) skaffa en tvåa och flytta ihop, bli kända och så vidare. Eller bara ett par "Biggest fans" typ? Nej jag vet inte, nu driver detta samtalet iväg.
Mina tre dagar borta har i varje fall varit superunderbara och imorgon har jag en ledig dag som ägnas åt läsning, städning och annat smått och gott, lite mindre gott tror jag faktiskt. Jag ska försöka vila rösten lite extra och plonka ihop lite på gitarren också, kom på hur mycket jag saknat mitt blåa lilla underverk!

Förresten har jag skaffat Twitter, Feliciawkward kallas jag där, kanske till och med kan kolla in mitt riktiga namn där. Ja det var väl allt för mig idag, på återhörande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0