ultra seg

Jag är fruktansvärt dålig på att skriva, förlåt. Men det beror på att jag flänger hit och dit och har knappt tillgång till min egen dator längre. Idag har jag i varje fall slagit ihop två olika listor med äldre musik, från åttiotal till sextiotal, så jag sitter och myser till den musiken nu. Totally worth it och jag är total beroende av wordfued och blivit dålig på att även twittra. Så skärpning kommer nu.

Jag vet inte riktigt vad som hänt sedan sist. En inställd skoldag så det blev en fram och tillbaka resa. En lektion om fältarbete och gruppävning där vi faktiskt fick sitta och pilla på uppgrävt material vilket var mycket spännande. Där vi skulle diskutera vilken tid, vilket som kom först och hur utvecklingen låg till. Det var mycket svårt även om vi pratat om ämnet samma dag.

Jag bör även börja plugga eftersom tentamen ligger en vecka närmare nu, tiden bara går.
Och tyvärr hinner jag inte skriva mer nu heller för jag ska springa iväg till bussen. Dåligt haha! Lovar att skriva mer så snart som möjligt, imorgon kanske till och med.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0