en olagligvardag.

Alla hjärtans dag?
Nja, en helt vanlig dag för mig faktiskt. Min pojkvän var till och med på andra sidan Skåne, så han var ju rätt lågnt borta till skillnad från vad han brukar vara. Den här vanliga dagen spenderats på mat och konsumering av kaffe, med lite fint sällskap som topping.
Albin Larsson trillade in och sa hej någon gång runt lunch tid, vi kollade på tv och pratade väldigt mycket. Det var supermysigt då vi inte träffats på jättelänge. Efter ungefär en timme så hörde Ella av sig och vi gav oss bort mot hästhagarna i far far away (fem minuter bort alltså) och gick en kort liten runda medan Ella fotograferade oss och vårt vardagliga liv. Ja, efter tio, femton minuter så gick vi tillbaka mot verkligheten (?). Ella bjöd in oss på en kopp kaffe som sedan ledde till ungefär två timmars samtal om allt mellan himmel och jord. Word. Efter den där koppen med kaffe så gick jag och Albin tillbaka hem till mig, där jag möttes av mamma och pappas alla hjärtansdag presenter. Ett hjärta med choklad och en liten ask med annan choklad. Jag och Albin satte oss ner för att äta upp resterna av maten jag lagat under dagen (Köttfärssås och spagetti). Och någon timmes youtube tittande fick oss till ett gott skratt för att sedan Albin skulle bege sig mot staden igen. Jag tog mig lite i skinnet och bestämde mig för att städa undan alla kläder från golvet och hänga in ren tvätt. Kom också fram till att på torsdag ska jag ta ett rejält städande över mitt rum och damma ut alla råttor som ligger under säng och var de nu mer kan ligga. Dessutom ska jag försöka sälja lite kläder och så vidare. Dessutom är det snart dags att gå till sängs eftersom en skoldag väntar på mig, puh, upp klockan sju. Sen ska jag mysisa med min mysis.

Ha det fint och så vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0