det går runt, eller?

Människor ser ut som djur ibland. Okej vi är djur, men idag kollade jag runt lite på människorna som satt på bussen. En av dem kollade runt sig som en surikat, en av dem såg ut som en ledsen hund och så vidare. Det var så spännande.

Gårdagens lektion bestod av olika sorters arkeologi, hur man kan se på det ur olika synvinklar och att det är väldigt viktigt. Hur de tre arkeologi"sorterna" förhåller sig till varandra, hur de uppstod och så vidare. Som vanligt var det mycket intressant. Vi fick dessutom vår första tenta, som är en hemtentamen och det var precis en sådan jag ville ha. Missade mentorsmötet eftersom jag och två kurs kamrater bestämde oss för att dra på pub runda i lund på kvällen, eller vad vi trodde var en Pub runda. Men det visade sig vara på instutitionen och det var supermysigt. Träffa nya människor och kunna sitta ner och prata utanför klassrummet. Så det tänker jag göra fler gånger.

Så idag har jag bara tagit det lite lugnt, kollat över helgen och bestämt mig för att ta det lite lugnt. Komma bort från det där vanliga. Myspys helg alltså.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0