vraket, i princip ett helt skepp under ytan.

Idag vaknar jag av väckarklockan, inte bara att jag känner mig som ett vrak, jag ser dessutom ut som ett. Påsar svarta och "långa" som sopsäckar hänger ner under ögonen. Den där klockan sex på morgonen grejen håller verkligen i sig. Det är en on cirkel har jag kommit fram till, blir man sjuk, måste man vila och sova mycket för att bli frisk, men är man så sjuk att inte hostmedicinen ens fungerar (endast ett par timmar) fortsätter man hosta och då kan man inte sova och då blir man inte frisk. Kommer detta fortsätta föralltid? Vill bara slänga mig på sängen och dra täcker över huvudet och få den sömnen jag behöver. Men det hinner jag inte (trots att jag borde ha all tid i världen). Ha ha..
Dessutom trots att jag legat som ett vrak ett par timmat på soffan har jag tagit tag i trasa, dammtork och dammsugare för att se ifall det ska hjälpa min sömn lite i natt, väldigt rent och fint äntligen. Trots min trasfobi. Jag fattar inte, jag tycker trasor är skitäckliga. Något av det äckligaste som finns, förutom clowner då. Men varje gång jag rört en trasa måste jag tvätta mina händer med tvål. Haha, jag klarar verkligen inte det.
Nu är det väl dags att sätta sig ner och ta tag i jobbfrågorna jag fick av min jobbcoach. Sådana som kan komma på en intervju (som jag ändå inte fått chansen till ännu). Sedan ska jag komma på vad jag vill praktisera som, fem olika platser? FEM! det är hur många som helst, medan jag bara kommit på två. Wäh. Jag ska dessutom göra studentkort (bättre sent än aldrig va?). Jag är trött, påsarna har nu glidit ner och släpar i golvet.

vi hörs va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0