Kärleken dör inte, den bara vandrar vidare. (Lökigt)

Lite små seg i skallen idag. Det var också ett tag sedan jag skrev. Söndags om jag inte minns fel, så vad har jag gjort? Faktiskt har jag tagit mig utanför dörren ett antal gånger den här veckan och städat ut en del grejer från våra skåp. Igår var det äntligen onsdag på biljardkompaniet i Kristianstad. Det var väldigt kul eftersom där var så mycket människor, många som man kände igen. Kvällen var alltså väldigt bra med mycket prat och lite sådär kramar ibland och tillräckligt mycket skratt. Så jag är rätt nöjd med läget, känns som allt ligger väldigt stabilt, det ända som väntar är ett fint litet jobb nu också.
Så till helgen åker jag iväg över fredagen, andra sidan skaune och hälsar på min finaste älskling (min kusin då alltså). Det blir väl en ute kväll i antingen Lund eller Malmö, så jag ser fram emot att komma ifrån stan i alla fall över en dag (bättre än inget). Sedan på lördagen åker jag hem och då förväntar jag mig en ny utekväll i Kristianstad, I guess. Jag ser fram emot väldigt mycket trots att det inte är så mycket som väntar runt hörnet, det känns bara som det kommer nya saker hela tiden att se fram emot, hela hösten kommer bli ett stort äventyr, vintern med. I år ska jag försöka trivas med vintern och mysa så mycket jag kan.
Påtal om ingenting alls så har jag börjat oroa mig för att jag har blivit lite lat för mitt eget bästa. Jag pallar inte läsa grejerna som jag får av min jobbcoach och jag orkar knappt skriva på dötrista papper som jag heller får. (skoltröttheten antar jag). Det ända jag orkar läsa är mina egna böcker som jag lånar. Dessutom hade jag behövt träna, jag är lat på även det planet. Min kondition har verkligen dragit ner sig till nästan botten, men jag får vänta tills jag är helt frisk istället och sedan sätta igång.

Nu är det bara massa onödigt babbel. Vi hörs någon dag snart hoppas jag. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0