I'm calling out (lite sådär sent på kvällen)

Ja jo, sent på kvällen, eller kanske inte jättesent, sent för en söndag kanske.
Känner mig lite smått ignorerad, vilket gör mig lite irriterad (jobbigt att det rimmade dessutom). Inte just det att alla gör det, men just de människor jag vill ha tag på, just sådana saker, just så ja. Sprider ut ordet över internet, för det är ju så intressant. En annan sak som är väldigt intressant är att jag verkar ha skaffat mig en ny hobby att ligga uppe till halv sex-halv sju något sånt, väldigt ofta. Dock har jag oftast sällskap av någon vänskaplig själ och oftast så pratar man så man tappar bort tiden. Men i natt var det då ingen vänskaplig själ, i natt var det nästan djävulen själv tror jag, det var nämligen min nyfunna (inte för jag själv ville finna den överhuvudtaget) hosta. Sov i en kvar varje timme, resten av tiden hostade jag nog bort. Eftersom jag också hade tagit ett par glas vin kunde jag inte ta min hosta. Dags för en paus tror jag, jo så får det faktiskt bli. Så den här veckan börjar exakt som den förra, ligga hemma och vara sjuk, yay! Så gick det åt skogen med den tiden jag skulle söka jobb. haha, ja verkligen dags för en paus.
Förövrigt har jag haft en supermysig helg. Det var jätteskönt att komma bort från Kristianstad, dock bara över en natt och så men ändå. Träffa människor som man aldrig träffat och faktiskt lära känna nya som var sådär väldigt trevliga också. Och som sagt ligga uppe sent (tidigt) till morgonen och prata om allt och inget med min lilla pirat beccsan. Friskt och fröigt! Sedan kommer man hem och myser med familjen och då menar jag hela familjen, syster och allt. Kräftor dukas fram, räkor, (saltad, kryddigt och olivigt) bröd, kantarellpaj (som faktiskt ernst har uppfunnit), saltakex och så vidare, vin, öl, cider och så vidare, efterätt blåbärspaj och glass, senare kom också godiset fram. Ja helt enkelt mysigt, speciellt det där med en syster man inte träffat på fyra veckor (HUR överlever jag det?!). Dessutom får man sms av den andra människan på detta jordklot som bara är bäst helt enkelt. Så jag har haft det bra, förutom att jag inte orkat nästan resa mig på hela dagen. Yay (återigen).

Långt inlägg, borde korta ner det men.. nej!
har i alla fall börjat skriva, för att ha något att göra.

puss och så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0