beatlar sent i natten.

Jag har kommit på att jag alltid skriver mitt i natten. Eller ja, alltid och alltid.. Har precis börjat skriva igen. Men den här gången skriver jag för att jag är lycklig också, oftast, har kanske klagat lite, men det har varit för andra deppar och det är väl inte så farligt?
Jaja, jag tänkte bara släppa ett par korta rader egentligen. Som att, Beatles gör en väldigt lycklig, så fort de kommer upp i högtalarna så känns livet så mysigt igen, eller, vadå igen? Det känns mysigare som allt flyter på som det ska liksom. Beatles = mysiga och lyckliga! så precis vad jag menade.
Så alla som sitter hemma och deppar över att höstmörkret ringer på klockan, sätt er med en filt runtom er, ta på er myskläder och om ni kan sätt er vid en brasa och slå på en av beatles plattor så ska ni allt få se att det känns mycket bättre genast. De gör en liksom glad och varm, så det så.
Så för att ha det sagt så är det ju fredag imorgon, lyckan i veckan för de flesta, jo det ska bli trevligt. Träffa människor och dricka (försiktigt, som jag skrev igår). Dessutom ska jag ta det lugnt imorgon då man ska på hästpremiär på Grand på lördag. Ser väldigt mycket fram emot helgen som väntar. Att få träffa systan min är alltid lika mysigt dessutom, gud vilket mysigt inlägg detta blev, alltså... väldigt mycket med ordet mys, borde byta överskrift till "mysigt inlägg".

Ja, nu ska jag mysa vidare, så mys ni också nu!
Så kan ni bli mina små mysisar, myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0