nattligt värre.

Som jag skrev på facebook så kan jag inte sova. Så jag hamnade här istället eftersom jag har glömt bort bloggen igen. Jag är duktig, har för mycket i huvudet I guess. Så vad har jag gjort sen sist? Faktiskt en hel del, kommer inte ihåg vad jag skrev om sist ens. Jo, att luncha med mamma och att bli omfärgad till nästan svart av sin syster.
Torsdagen finns det inte alls mycket att berätta om då jag endast låg hemma och hostade upp mina lungor över tvsoffan. Så inte många knop den dagen.
Fredagen räddade världens bästa Rebecca som drog mig ut ifrån denna staden till en mindre liten by som faktiskt är mycket trevligare. Där satt vi i hennes uterum och drack vin tillsammans med en annan vän. Vi lyssnade på musik och lyckades hålla oss uppe till fem på morgonen då vi insåg att det kanske var dags att lägga sig så man orkade med lördagen också. Så pigga och glada vaknade vi alla upp i uterummet dagen efter och var faktiskt inte alls pigga och glada då jag (korkad som jag är) har ställt väckarklockan på elva för att jag och Rebecca ska bege oss till Kristianstad. Det går inte jättebra eftersom vi blir soffliggandes till tre men lyckas otroligt nog att ta oss ner (försenade) till busshållplatsen och ändå hinna med den, efter mycket skumpande och åkande och ätande och Rebeccas "Fuck my life" - dag så kom vi fram till mig, där vi inte orkade göra så mycket men lyckades ändå bli människor, tog oss först tre timmar. Så kom en annan vän till mig, Titti, och vi fortsatte prata, lyssna på musik och dricka några glas. Vi tog oss in till Biljard och träffade människor och lyckades ta oss vidare till O'learys (en vanlig runda för oss, kanske inte för becca, men ändå!) och träffa mer människor. Efter en mycket händelserik kväll/natt tog vi taxin hem. Taxichafföuren som körde oss var supertrevlig eftersom det egentligen skulle kosta 110kr men bara för att jag inte hade växel så slapp vi betala den där lilla tian (okej tänker väl ni, wow), men han var väldigt trevlig i allmänhet! BECCA FÖRSTÅR MIG I ALLA FALL!
Och den här dagen, vad har den bestått av? Jag har försökt stänga mig ute ifrån mänskligheten efter att becca åkte hem, lyckades otroligt bra, men inte med det jag egentligen skulle göra. Så sängen har varit en bra vän idag, hjärnan inte så mycket, värre än vanligt ja. Mamma och pappa har varit jättebra idag! Ehm, ja jag vet inte om det finns så mycket mer att säga om den här fördömda dagen, förutom att den inte verkar ta slut vilket den gjorde för tre timmar sedan egentligen. Men det känns som samma dag för att jag inte kommer få min sömn på någon timme än känner jag på mig. Borde väl försöka ändå antar jag.

sov gott och sånt. Hoppas fler sover bättre än vad jag gör nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0