nattemat och bra böcker.

Sitter och lyssnar på Fever Ray och njuter, älskar kvinnor som har röster som hon. Åt upp min nattemat också under tiden som jag spelade, gjorde tre mackor, tror jag har väldigt bra ämnesomsättning eftersom jag blir hungrig nästan bara en timme efter jag tryckt i mig något. Intressant? Nej inte ett dugg.
Så vad har jag gjort idag, inget vettigt alls. Legat på soffan, ätit mat och kollat filmer. Dessutom kollade jag på Hanna Montana the movie, way to go! Efter den så såg jag Desert Flower, riktigt bra film. Kolla upp den och läs vad den handlar om, man blir berör som fan av den. Senare på kvällen lyckades jag sätta fast ett par bitar på puzzlet men efter två timmar så blev jag trött i huvudet och gav upp, ger mig på det imorgon istället. Dessutom skriver jag tidigare än vanligt och planerar att gå och lägga mig så jag faktiskt hinner läsa innan klockan blir tre och jag får ett par extra timmars sömn. För imorgon hoppas jag på att det blir fint väder så jag kan gå in till stan och fika med ett par vänner. Jag ångrar dock inte att jag låg inne idag med tanke på vädret, det var rätt skönt eftersom jag varit rätt trött och hängig, förkylningen har nästan släppt helt och nästäppan la av igår kväll (tror bara jag var nässpays beroende). Ja... egentligen har jag inte så mycket att skriva.

förutom: Desert Flower, SE DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0