för mycket fritid.

Ja jag har inte skrivit de senaste dagarna för att jag verkligen inte gjort någonting. Tisdagen blev ännu en hemma dag med ungefär samma saker som måndagen, puzzlade lite mer bara.
Gårdagen tog jag mig upp och missade ett par bussar innan jag kom in till stan för att umgås med Titti. Vi började med att dricka kaffe hemma hos henne och pratade om allt möjligt. Vi visade varandra våra halloween dräkter och insåg hur mycket vi längtar till fredagen då det smäller! Utklädnad är ju det roligaste som finns. Efter att vi druckit upp vårt kaffe och allt annat så gick vi ut på stan där vi gick runt och glodde på smycken till Tittis dräkt, jag införskaffade mig limm till mina ögonfransar, (ja det är viktigt, precis som pappa sa när jag kom hem) och jag lånade en ny perfekt bok inför Halloween, jurkjyrkogården av King så klart. Blev nämligen klar med Carrie igår. Grymt bra bok, rakt igenom. När jag kom hem var det myskväll med mamma och pappa med olika tvprogram vi följer.
Det är vad jag gjort de senaste dagarna.
Just nu ska jag färga mitt hår, sen ska jag bege mig bort till min syster på cykeln. Ska färga hennes hår och sen blir det väl som vanligt att vi sitter och pratar och tiden rinnar iväg. Mysigt som jag ser det. Får väl försöka gå och lägga mig i tid så jag faktiskt kommer upp imorgon. Jag har kommit fram till att jag snoozar sju till åtta gånger innan jag inser "oj när fan blev klockan halv tolv?". Jaja, jag suger på att komma upp, har blivit lat, men det är ju bara för jag vet att jag inte har något som väntar under dagen. Nåväl. Min syster väntar så jag får väl torka mitt hår nu!

hadehaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0