dålig på att hålla tider.

dålig på att hålla tider som i att inte gå och lägga sig bara för att man råkar fastna i något. Någon som känner igen sig eller? Tror det hände mig i sådär tre timmar, sa att jag skulle lägga mig och läsa prick ett, så bra gick det. OCh jag skulle till och med puzzla lite men det glömde jag helt bort. Skulle försöka vara i sängen för att jag måste upp tidigare än vanligt imorgon och hinna städa innan klockan tolv för att jag ska befinna mig hos tandläkaren klockan halv ett, yippi! Ska till och med inom posten och kolla på Tittis utställning, men det kan jag prata mer om imorgon.
Så idag vaknade jag och kom otroligt nog upp efter fyra snoozers kan jag kalla dem, brukar ta mig upp till fem, sex eller kanske till och med sju. Ja jag vet, otroligt men sant. Efter frukost, sminkning och middag så tog jag mig in till stan där jag mötte upp Olivia, Rebecca, Stina och Viktor på en mysig fika, lite senare tittade Johanna också in. Tror vi satt där i nästan tre timmar och mös, bara pratade och drack kaffe/tjejlatte (stavning?)/latte/annat och somliga åt till och med kakor, PÅ EN ONSDAG! ja precis. Sedan när vi bara var tre krigare kvar (jag, Beccsan och Olli) så gick vi mot tågstationen där alla skulle ta sig med färdmedel (höhö). Lite sorgligt var det eftersom Olli åker till Stockholm i helgen och blir där fram till jul, kommer kännas lite konstigt, för det känns som att en efter en försvinner här ifrån. Så vi sa hejdå och jag önskade henne lycka till och sådär, min buss kom före så det var ju bara att hoppa på den och åka hem. När jag kom hem gjorde jag och mamma kantarellmackor, kollade på Bonde söker fru och sedan på kriminal thrillern Bron. Sedan fastande jag som vanligt här, spännande va?
Vad jag gjorde vid datorn var att försöka hitta ett par finskor och vinterskor, försöker fortfarande bestämma vilken färg jag ska våga ta i mitt löshår och såklart facebook. Så nu är det väl bara till att släpa sig mot sängen (som står en meter bort, om inte mindre) och puffa upp kuddarna så jag kan läsa vidare i Carrie. Väldigt spännande bok och för er som aldrig läst en Stephen King bok rekomenderar jag er att göra det, väldigt bra författare och ja han må vara galen, men jag har nog aldrig läst något liknande (positivt menat) så jag tycker allt ni ska prova på det!

night night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0