väntan.

Sitter på soffan just nu, har kudden och en varm filt. Vågar dock inte krypa under filten för då somnar jag nog igen. Sotaren är på väg och ska komma inom en timme, sedan kan jag sova igen, i alla fall i ett par timmar. Natten var otroligt sömnlös och jag vet faktiskt inte varför. Försökte till och med skriva ett blogg inlägg från min mobil, men kom på för typ tredje gången att det inte går av någon anledning. Ja jag skriver ju nu i alla fall.
Otroligt nog känns det som tiden har gått jättesnabbt sen mitt senaste inlägg, men det har hänt extremt mycket, eller kanske inte extremt mycket men det har hänt grejer i alla fall. Onsdags utgången var mycket rolig, jag kan inte direkt säga att jag fattar allt som hände haha, onsdagar? Det är kanske det som gäller. Torsdagen var inte någon pigg dag, fredagen... inte så mycket heller. Höll mig nykter för jag ville köra för en gångs skull, det kändes bra för dagen efter skulle vi hålla i gång en hel natt. Lördagen var det Rave där vi dansade fram till klockan sju/åtta på morgonen, det var mycket kärleksfullt och jag vet att jag kommer stå på ett dansgolv på ett rave snart igen. Söndagen sov jag till tre, låg till sängs hela dagen och kollade på tv och film. Måndag, tisdag tog jag en tripp till stan och var ute/inne, vad man nu kan säga (?) väldigt länge, kom hem tre båda kvällarna, men det var värt det. Dock känner jag hur det har slitit på kroppen min. Onsdagen var jag trött hela dagen FRAM tills jag skulle lägga mig och det ledde till att jag låg från ett på natten till klockan halv fem i princip klar vaken och att ligga och veta att man ska upp senast halv nio alltså ungefär fyra timmar senare mår man inte bättre av. (Nej jag är inte bitter). Känns som jag har grus i ögonen, en hel strand för att vara exakt.
Nu sitter jag och lyssnar på top 10 at 10 på MTV och det är 30 seconds to mars, får en extrem nostalgi genom hela kroppen, dock blir jag ledsen när jag ser Jared Leto i blond tuppkamm vilket han inte alls klär i, den är ju inte ens blond vilket gör det hela lite värre. Men idag står jag mig nog ett snäpp för mycket på allt tror jag. Tydligen är det bara live framträdanden också, dock bevisar han att han är en grym jävla sångare, dessutom är han en av de snyggaste männen på denna jorden (fast inte som blond). Har han inte blivit fram röstad som det? (Ingen aning, jag orkar inte ens googla det). Nu ska jag fortsätta att kämpa hålla mig vaken i 50 minuter till och hoppas på att han dyker upp, annars blir jag ledsen, sen ska jag göra frukost och gå in i en matkoma så jag får sova.
KRAM OCH SÅNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0