jag har ingen vettig rubrik att skriva.

att göra någon lycklig!

jag har just krupit runt ungefär fem timmar på mitt golv och om ni undrar varför så var det för att jag skulle måla min kostym inför en julmaskerad som jag ska på. Den är ännu inte klar och jag chansar på att jag hållt på med den i ungefär 8 timmar nu, så därför får jag väl fortsätta på den imorgon kväll igen. Det börjar dock arta sig eftersom jag bara har en fjärdedel kvar på kavajen och så har jag halva byxan kvar sen är jag äntligen färdig! Min rygg tar ju en del skada av allt krypande.
Så idag har jag mest spenderat målandes på min kostym, först inne i stan tillsammans med Helin, Hanna och Titti vilket var mycket mysigt eftersom jag älskar att umgås med dessa brudar. Helin sydde på en annan kostym och Hanna sydde på Tittis. GUUUUH, vad jag längtar till helgen!
Jag har faktiskt inte så mycket att skriva idag, förutom att jag är väldigt trött men inte kommer kunna sova för det finns en motorsåg i närheten för tillfället, eller ett ljud som påminner om en motorsåg snarare, så jag får väl krypa under täcket och helt enkelt läsa mig till sömns för jag ORKAR verkligen inte måla mer och puzzlet kommer nog inte heller vara till så mycket hjälp.

så nu ropar till och med sängen efter mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0