golv.

Idag har jag spenderat ungefär sex timmar på golvet om inte mer, nästan åtta kanske. Först och främst har jag städat lister, dörrkarmar och dörrar. Sedan har jag legat och målat min maskerad kostym till Fredag. Dock tittar jag på den nu och är RIKTIGT nöjd! Dock vet jag inte hur jag ska göra med händerna än, får väl snabb måla något på fredag för just nu orkar jag inte och imorgon hinner jag inte. JACK SKELLINGTON HERE I COME!
Förutom de där 6-8 timmarna på golvet så har jag myst med mamma och pappa framför tvn och sett de sista två programmen av först "Bonde söker fru" och sedan "Bron". Bron var mycket bra och det jag gillade mest var att den inte hade något jäkla fairytale slut som alla amerikanska filmer har. Dock var ju detta en dansk/svensk kriminalserie, så den rekommenderas för er som inte sett den.
Riktigt taggad på denna helgen. Eller ja på fredagen i alla fall. Imorgon ska jag träffa Titti och köpa ansiktsfärg sedan blir det en mysdag med en finis, promenad med picknick. Och sen får man se vart dagen bär av härnäst. Det blir nog mest en massa mys, kanske lite matlagning och film. På fredagen tror jag inte jag kommer ha så mycket tid att skriva eftersom jag kommer vara borta mesta delen av dagen faktiskt så kan se ifall jag kanske kommer hem under fredagen natten/lördag morgonen och skriver ett par rader eller om jag helt enkelt väntar med att skriva tills jag kommer hem på lördagen ifall jag nu sover borta.

ONÖDIGT BABBEL! ja jag har inte haft så mycket att berätta om de senaste dagarna. Livet liksom flyter på så fint just nu, det ända som behövs lite sådär ibland är ett jobb. Det hade ju inte varit fel, men jag trivs väldigt bra med tillvaron och borde gå och lägga mig nu när jag är så trött som jag känner att jag är, sååå godnatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0