för mycket att göra.

Kaos, här hemma!
Mamma sitter och sjunger framför datorn, jag försöker få kontakt och pappa pratar i telefon. Jag valde rätt att gå upp och sätta mig, fast jag skrattar mer åt det eftersom det är en rolig situation.
Som sagt har jag haft full rulle sen sist jag skrev vilket nästan är sex dagar sedan, dåligt kanske, dessutom har jag inte sovit hemma på fyra nätter så det är inte så konstigt. Så vad har jag gjort? Jag tänker inte dra det så långt bak som sex dagar.
Torsdagen var mest en mysig dag, spa, god mat och väldigt bra sällskap. Vilket tog mig vidare till en tidig fredag morgon då jag skulle till tandläkaren. Där jag satt i stolen klockan nio på morgonen och fick en bedövning som jag verkligen menar B E D Ö V N I N G, då jag inte kunde känna en fjärde del av mitt ansikte förrän fem timmar senare vilket var jätteobehagligt. Orkade därför inte ta mig upp från soffan förrän vid två, men då var det verkligen bara att börja med matlagning, städning, duschning och vid görning eftersom mina kära girly girls skulle komma till mig vid sex. Så vid sex tiden trillade de in och vi började käka en jättegod middag och drack lite. Sedan runt tio tiden drog vi in till stan för att ta oss vidare mot Biljard och O'learys. En mycket lyckad kväll om jag får säga det själv. Efterfest till väldigt tidigt på morgonen eftersom jag inte somnade förrän klockan sju, det kändes i varje ben i kroppen när jag väl tog mig upp ur sängen. Jag valde därför att ha en hemma kväll men fick snabbt därefter ett samtal från min kära syster att hon ville ha med mig på en spontankväll inne på Grand. Jag kunde verkligen inte säga nej så det var bara att packa ihop sig och hoppa upp på cykeln och göra vid sig hemma hos Daniella. Vi kom ut någon gång runt tolv och dansen var i kroppen från första början. Kvällen var alltså mycket lyckad (alla spontan kvällar blir alltid lyckade i min mening). Söndagen vaknade jag upp klockan två på min syrras soffa och tog mig hem därefter runt fyra. Jag gjorde lite mat och tog min tid för att sedan packa ihop mina grejer ytterliggare en gång in till stan. Ännu en mysig kväll med fint sällskap, det var verkligen en bra söndag. Så denna morgonen vaknar man upp runt halv elva och måste genast ta sig upp för att gå till bussen. Här hemma väntade endast matlagning och en dag på soffan då jag också lyckades somna i ett par timmar.
Så vad veckan sedan ger det får man väl helt enkelt vänta och se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0