dimmiga dar.

och dåliga batterier.

sitter och lyssnar på mysHåkan Hellström och gungar med. Mitt humör är nog på topp för tillfället. Så jag tror faktiskt jag ska springa en runda på mitt rum så jag äntligen kan röra mig fritt på golvet, alltså ska jag städa! Efter det ska jag sätta mig ner med mitt lilla puzzel som jag inte gjort på snart två veckor. Ska också försöka komma i säng i tid så jag kan fortsätta läsa min bok eftersom den börjar bli riktigt spännande nu också.
Så vad har jag gjort de två senaste dagarna. Igår så la jag ju bara upp en video faktiskt, men jag gjorde inte så mycket igår så det fanns inte så mycket att berätta, kanske det jag ska ägna mina Måndagsblogg inlägg till, olika bra videor och tips och sådant. En idé i alla fall. Jag låg trots allt bara på soffan och kollade på de gamla vanliga programen som jag följer alla morgnar. Rörde mig inte så långt bara när jag skulle göra mat. Jo, jag låg i badet i nästan två timmar med mysig musik, min bok och tända ljus och självklart min nya favorit iskaffen!
Idag tog jag mig en promenad in till staden i det fina höstvädret och kom fram ganska så svettig då jag lyckades få upp tempot rätt bra. Gick en liten runda på stan och umgicks med Steven, efter det gick jag upp till Titti och satt och pratade över en kopp te och mös. Jag tog bussen hem eftersom det hade blivit kyligare och mörkare.
Sen jag kom hem har jag inte alls gjort mycket, bara suttit på mitt rum, ätit lite och insåg att den friska luften innan gjort mig väldigt pigg och kry så ja, då kan man alltid städa lite på rummet!

Så nu har jag inte så mycket mer att berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0