orken.

Ja det är såhär att jag borde:
1. Tvätta bort sminket som jag somnade i igår.
2. Duscha.
3. Städa.
4. Klippa min lugg.
5. Förbereda mig inför kvällen (det behövs dock inte förrän om ett par timmar.
Ja listen skulle nog kunna bli hur lång som helst, men istället sitter jag här och lyssnar på Deadmau5 och orkar inte riktigt lyfta på mig för jag sitter förtillfället väldigt skönt på den här stolen. För varje gång jag försöker resa mig så känns det som att jag bara suttit i fem minuter, men varje gång jag kollar på klockan påminns jag om att jag suttit ner i lite mer än en timme och senare kommer det bli två, tre och fyra timmar. Eller nej, inte riktigt så farligt, jag ger det en halvtimme sen kommer jag resa mig. Så min dag, vaknar av klockan som jag alltid ställer på elva för att jag inte vill sova bort dagen, men lyckas ändå som jag alltid gör snooza ett bra tag innan jag verkligen orkar gå upp. Kan vara för jag drömt så konstigt och oroligt för att jag (i drömmen) bråkade med i princip alla mina kompisar och mitt sinne lurade mig på en punkt som jag inte ens tänker berätta om, böh, att drömma är kul, ibland, men inte när man vaknar upp och inser att det bara var en dröm. Fast imorse var det skönt att veta att jag inte var ovän med hela världen och på ett sätt var det inte skönt för.. ja strunt samma. Jag gick upp och pappa hade tydligen också sovit minst lika länge som mig, jag åt min frukost och hällde upp mitt kaffe och tog med det upp på rummet. Kaffesuget idag var extremt farligt! Jag är fortfarande sugen och funderar faktiskt på att smita ner och se om det finns en liten slurp kvar, så ja det gör jag (Felicia reser sig upp från stolen, woho!! och försvinner ett tag). Så där kom jag tillbaka. Där fanns en halv kopp kvar till mig, dock var den inte tillräckligt varm för att mina värmekännande pacman figurer ska dyka upp på koppen, men tillräckligt varmt för att det ska vara drickbart och man slipper att bränna sig.
Så vad ska jag göra under dagen, nästan allt det som står i listan, städa vet jag verkligen inte om jag orkar med, dock får jag nog plocka ner lite disk, för jag har blivit rätt grisig på senaste tiden och samlar på mig allt från glas till koppar, skålar till tallrikar, till och med cider och ölburkar... frågan är vad jag har gjort på mitt rum de senaste dagarna jag varit hemma och jag kom ju hem för.. två dagar sedan? jisses.. Aja, ikväll ska jag på partaj långt åt skogen (skogen är faktiskt sann) och fira en kompis som fyller år om någon vecka, det ska bli spännande! Sen vad resten av helgen bjuder på får man väl se.

nu tänker jag dricka mitt kaffe och skaffa tillbaka orken att göra saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0