oplanerat - javisst!

Nyss hemkommen från en galen natt. Firade Stina ute i skogarna runt Kristianstad och festen blev längre än planerat för min del i alla fall. Det slutade med att jag sov där helt enkelt. Det var väldigt roligt att träffa alla igen. Så nu sitter jag här som vanligt, skriver, lyssnar på musik och tänker på den där duschen jag borde ta. Morgonen/eftermiddagen blev ju rätt spännande den med, det var verkligen walk off shame, som tur var hann jag precis med min buss så jag slapp sitta i stan och se ut som ett annat miffo, dessutom låg det en död fågel i en stol på uteplatsen när vi vaknade, jag tog ett kort och ser att likmaskarna redan gett sig på den, urk! Intressant eller hur?
Och idag, vad ska man göra idag? Ta en dusch, städa, äta och ja sen får man väl se vad kvällen bjuder på, förmodligen blir det att mysa hemma och kolla på någon bra film och äta väldigt mycket chips och ostbågar, det låter som en utmärkt plan enligt mig. Och fler grejer som låter och känns utmärkt just nu är att försvinna från detta land inom ett par dagar, det ska bli fruktansvärt skönt! Kroatien, glassa som in i och sedan Irland och glassa lite till, det är ju inte precis något jag tänker tacka nej till. Jag känner att jag inte har så mycket att skriva för tillfället så det är väl bara bra om jag slutar!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0