mitt i natten kommer det hela ut.

sitter och borstar ut mitt jättetuperade och jättesprayade hår. Skrattar åt mänskligheten och åt alla töntigheter på facebook, (lite åt mig själv också). Känner mig som en hater sen jag satte mig på cykeln i den väldiga farten på väg hem från stan. Usch hahahahha, jag dör lite av skratt. Har inte ens något vettigt att skriva, lite mera panik över att jag inte ens börjat packa och jag åker om ungefär 36 timmar till och med mindre. WIH! jag ska leva i värmen, men en drink i handen och bli brun, brun som en... brunböna! kanske? jag vet inte, jag längtar så himla mycket!
Så vad har jag gjort idag? Jo, jag har legat ute i trädgården och solat, läst min "underbara" bok DET och ätit god mat. Fram till kvällen då jag mötte upp Titti i stan, gick och handlade mat för att sedan gå hem till henne och laga till maten och äta den. Efter det så gjorde vi vid oss lite, drack lite vin och så kom Nellie och Gabbi så fortsatte partajandet lite till, sedan drog vi vidare till Biljard där vi mötte min vallningskompis Sonya och satt och snackade lite och hade trevligt. När klockan närmade sig halv ett så gick jag, Nellie och Titti för att kolla till Hessle vilket självklart skulle ha stängt och det ledde till min lilla hemresa på cykeln. Mysig kväll i alla fall!
Så nu tror jag att jag ska fortsätta borsta ut mitt hår, tvätta av mitt smink och krypa till kojs för att läsa lite mer ur min "underbara" bok. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0