inuti tankarna.

Lyssnar på snook, tittar ut genom fönstret och ser dropparna falla, lyfter ner blicken mot datorn igen. Tar upp min mobil i handen och drar fingrarna över skärmen, nä jag vågar inte. Tiden tickar närmare, snart sitter jag i bilen med familjen på väg mot bion, den sista delen av Harry Potter väntar på duken. Tio år av film och sen är det slut, det är ju inte riktigt klokt. Tog en tur med pappa runtom i affärerna, hittade inga skor, eller jo, på internet men de skulle inte hinna komma hem innan jag sticker. Typiskt va? När man hittar ett par sjukt snygga skor som endast kostar 129kr. Telefon mannen lät lika besviken som jag när jag fick höra hans släpiga röst berätta att de inte fanns i lagret (trots att det var helt nya skor som skulle vara höstmode, yes?). Telenor mannen var inte speciellt intresserad av mitt ärende trots att han var fruktansvärt energisk, det var nästan läskigt. Sa bara att jag skulle höra av mig till kundservice på internet, ja vad har man butiker till egentligen? När pappa och jag fixat vårt gick vi och åt en stor kinabuffé på Rosegarden och jag blev väldigt lycklig när jag såg att de hade friterad bläckfisk (fast det är alltid godast utomlands så var denna otroligt god) och eftersom sushi ingick i buffén så smakade jag det för första gången och blev faktiskt ganska besviken, själva fisken var god men riset var inte direkt i min smak. Sedan åkte vi hem och jag hamnade här och lyckades skapa en ny design på min blogg som verkligen inte vill visa sig trots att den finns i min stilmall, yay! Och hamnade sedan med mobilen i handen och känner mig som ett tvek hela jag. Problematiskt inte sant? Jag har väl inte så mycket mer att berätta egentligen, jag borde städa mitt rum men jag orkar verkligen inte och ja om en vecka så drar jag, det känns rätt skönt om jag får påpeka det själv.

så nu avslutar jag, för jag kommer inte på något vettigt.. mobilen skrämmer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0