det är så jag säger det.

jag har nog verkligen vaknat på fel sida idag. Eller så är det mer för jag hatar att bli dumförklarad och jag blev det nyss på ett väldigt övertygande sätt. Hatar det... mer än något annat nästan. Plus att mitt knä gör mer ont än det gjorde från början vilket betyder att inte tabletterna ens dämpar smärtan. Försöker skriva låtar men det går inget vidare, sjunger det går inte heller så bra med tanke på att jag är hes.. igen alltså. Haha, underbart!
Aja, igår vad gjorde jag igår? Som sagt vaknade jag i en okänd dubbelsäng, eller nej inte okänd, jag visste ju var jag var och så vidare. Kom hem tog den där duschen jag pratade om och satt här, kollade (otroligt nog) på Jersey Shore (ja jag tycker om det) och sedan började jag plocka undan lite men gav upp efter tre eller fyra klädesplagg. Lite senare plockade jag fram gitarren och satt med den en stund och spelade och sjöng, (det gick inte jättebra igår heller). Jag tände lite ljus och hade det mysigt. Försökte liste ut lite fler inställningar på kameran, men kom och tänka på att jag kanske lika gärna kan läsa alla böckerna jag fick till.
Idag har jag inte heller gjort så mycket, vaknade ur en väldigt skum dröm och känner mig fortfarande dåsig trots att jag sovit i nästan tolv timmar. Jag gick upp och åt en väldigt sen frukost framför tv:n och till min fasa så funkar det inte att byta språk på kanalerna så nästan alla program var dubbade... det fick mig att må lite dåligt. Tillslut gick jag och hämtade min dator istället och gjorde mitt CV och mitt personliga brev eftersom jag ska träffa min jobbcoach imorgon. Kollade på något program om solförmörkelse, mycket mycket invecklat tydligen eftersom programmet varade i en timme. Kom och fram till en sak, det där med att jorden ska gå under, i nästan varje program om rymden, solen eller något liknande ska de ta upp det med att jorden ska gå under och det kommer bli kaos och så vidare, undrar varför man gör det? Får inte fler panik om man gör så stor sak av det. Jag vet inte, vet inte varför jag skriver det här ens, jag bara babblar som vanligt. I alla fall, mamma och pappa kom hem med två jättepåsar man kantareller som de varit ute och plockat, sedan åt jag igen och gick upp på mitt rum där jag sitter nu och lyssnar på musik. Ovanligt.

här och nu slutar jag. caiO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0