saker som känns.

att skriva just nu känns onödigt eftersom jag inte har något vettigt att skriva. Men frågan är.. behöver jag ha något vettigt att skriva för att skriva här?
det känns jobbigt att det kliar på tatueringen eftersom jag verkligen inte får klia tillbaka på den.

varför ska något vara vettigt, man kan ju lika gärna bara ströva omkring och göra ovettiga saker? Eller, nej.. jag vet inte. Jag ligger och tänker på om jag verkligen gjort något vettigt idag, om något har kännts speciellt seriöst, att jag verkligen borde plugga svenska, körkortsteori, religion, kultur och idé historia bara för att få allting gjort.. det finns säkert flera grejer jag inte gjort än som jag borde ha gjort! Som en tidningsartikel... usch! jag har verkligen INTE kommit igång med skolan ännu. Det känns som jag kommer hem försent för att orka göra något, det snurrar i min skalle (lalala)...

onödigt som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0