saker man ser.

eller saker man inte ser sådär varje gång.

jag är så trött på det nu, grundlurad och korkad i mig själv. Jag går på sånt där varje jävla gång som om det skulle vara så! Nu får det vara nog, jag tänkar skit i den här delen som man tror man behöver, den behövs inte alls, slutar ju bara i besvikelse och att man blir sådär dumt lurad för man verkligen tror så himla mycket. HA HA jag skrattar faran rakt i ansiktet. Nu slutar jag, påriktigt det duger som det är så det så.
ÅÅH jag blir så arg, jag frågar alltid hur man kan vara så korkad, känns som man ligger på en sträckbänk, fast spänd, alla kollar, pekar och skrattar, det gör mig mer arg än ledsen. Jag är arg på en del av mänskligheten, en liten folkhord som finns, en liten, eller en större del för det verkar som man alltid råkar ut för den.
Svin och idioter, det syns inte på utsidan, det verkar inte på insidan förrän det blommar upp till något större, det är ju först då man ser det och först då man inser hur korkat allting är, ser ut och kommer vara. Korkat, dumt och så vidare. Bättre att inte avslöja och visa upp allt för hela världen. Jag är bara arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0