10 Januari tidig morgon.

för tidigt för mig.
jag har grus i ögonen..

folk kan säga att man tänker för mycket, men jag tycker aldrig man kan tänka för mycket. Man funderar helt enkelt bara lite extra. Men jag förstår inte hur man slutar, det går inte bara att trycka på en avstängningsknapp och så blir det svart. Det går defenitivt inte att räkna får, inte heller att vrida tankarna i motsatt riktning eller vilken riktning det än blir. Ibland vill jag inte ens fundera extra, ibland kommer jag på mig själv med att göra det och då blir jag bara arg på mig själv, speciellt när jag vet att jag måste sova. Jag vill slippa somna av utmattning tillslut jag vill somna för att jag är trött på riktigt, inte för att jag inte sovit någonting. Visst blir det mycket skönare att sova då, men då betyder det ju att man bara kommer sova ordentligt två gånger i veckan i princip. Fy säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0