i huvudet på Felicia, del 1.

Jag tänkte börja skriva ner saker om mina inre konflikter i mitt huvud, när jag säger till mig själv något så extremt korkat eller som jag bara kan skratta åt själv. Ja men bara en eller två meningar om vad som kan röra sig i mitt huvud, ska se ifall jag kan få ihop något varje dag. Annars kanske jag bara snor en bra mening som jag yttrat under dagen. Så jag tänkte börja med den här:

Först bor där ju de där med cool stil och sen kommer ju de där med Boten Anna stil.

Ungefär något sånt tänkte jag mig, ja jag vet, jag är konstig, mitt huvud är konstigt och rörigt, men jag gillar det.

Idag hade jag en helt fantastisk dag, jag vaknar upp hos pojken min och orkar ta mig ur sängen efter en helgalen utekväll på Banken. Jag får skynda mig på för att han ska till jobbet och jag ska träffa på Titti och Bella. Så när jag väl kommer till Titti, sitter vi och pratar, dricker te, vatten och lite vin (hmm, ja vin), jag äter keso, kalkon och lite tonfisk. Sen går vi ut på stan och lullar rundor eftersom affärerna hade öppet till åtta och jag lyckades hitta två grejer. När vi lullat runt i ungefär 1½ timme så säger Titti att vi borde äta mat hemma hos henne och det går vi med på. Det blir makrill med en stor sallad. Vi sitter och pratar i ungefär en timme om allt mellan himmel och jord. Vi hade verkligen den bästa bakisdagen någonsin.
Julmyset forsatte när jag kom hem, där stod kalkonskinkan och julmusten framme när vi skulle pynta granen. När vi gjort det så kollade vi på film, "Tomten är far till alla barnen", det är vår tradition att titta på den tillsammans. Sen förflyttade jag mig hit och bosatte mig framför datorn lite.

myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0