en liten sak som kallas. (gud vad konstigt det lät?)

Sitter just nu och svarar på ett par frågor till ett möte jag har imorgon som jag borde svarat på för längesedan. Men eftersom jag inte sovit hemma de senaste nätterna så hade jag totalt glömt bort det där. Så jag får väl skylla mig själv. Har en hel del att göra den här veckan. Imorgon - möte, försöka träffa Helin och Titti och sedan åka hem och mysa med mamma och pappa och hoppas på att glöggen åker fram. Torsdag - fyller jag år och jag ska städa, tro det eller ej, men jag har en hel hemma dag och ska ha släkten här på lördag. Så ja min födelsedag gör så att det händer en HEL del.
Sedan i lördags? jag vet inte när jag skrev senast har helgen varit fartfylld. Jag var ute med mina brudar i fredags och det var superkul. Vi flög runt över hela stan kändes det som. På morgonen tog jag mig hem och tog det lugnt ett tag, försökte städa och packa ihop mig, det tog lite längre tid än jag ville men lyckades komma iväg ändå. På kvällen satt vi ett litet gäng och förfestade, vi drog senare ut till O'learys där vi tog någon öl. Det blev dock en rätt tidigt morgon, men det kändes som det behövdes och man vaknade en sen eftermiddag. Jag hade dock lyckats städa undan det mesta och det blev en slappedag på soffan. Måndagen var sängen ett bra alternativ för mig fram tills Steven kom hem igen då vi gick och handlade lite mat och jag gjorde en sallad. Vi kollade film och tv i princip hela kvällen. Tisdagen kom jag hem förförsta gången sen lördagen och ska sova i min stora tomma säng igen. Kommer kännas lite konstigt men kommer väl vänja mig om ett par dagar.
(tittar in på en anna sida och inser att jag har 40 frågor kvar på testet, suckar när jag inser att jag svarat på 80) - böööh! jag tänkte gå och lägga mig "tidigt" ikväll eftersom jag ska vara på mötet klockan halv tolv. Wiho, får väl skaffa tillbaka en nogerlunda bra dyngsrytm igen. Är nog redan trött faktiskt?
Sitter också och skrattar åt saker på fb. äsch ska inte ens gå in på det.

Night night - snart i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0