dåså!

I huvudet på Felicia del 2:
Där gick bussen... nej den kör din jävla idiot.


Idag har varit en sånn halvseg dag när jag tagit allt som det kommer. Bara kollat lite tv, städat mitt rum och slagit in mina julklappar. Bara helt enkelt mys. Och jag har också kommit på att julklappsrimm aldrig är lätt. Det tog mig nog minst 40min att skriva tre stycken och jag är verkligen sjukt dålig. Jag kommer bara på taskiga saker och ord som inte rimmar på något alls. Men lite halvdåliga rimm hann jag i alla fall klämma ut på små pappersbitar.
Ikväll ska jag bara mysa hemma och invänta julen som ska firas med släkt två dagar på raken. Galenskapen börjar inte förrän Söndag, inte för att jag ska ut och fira men den där galna delen kommer hit då, det är väldigt mysigt som vanligt. Nu ska jag gå och skynda på maten där nere då jag är utsvulten!

Puss på'r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0