1 vecka och 3 dagar.

Så länge sen var det jag skrev, det är ju superdåligt av mig! Skärpning. Men det är som med allt annat, jag säger att jag ska göra så himla mycket men jag gör inte det. Jag måste sluta låtsas att jag inte bryr mig lika mycket som jag egentligen gör det. Det är ett förslag, men jag vet att jag inte kommer sluta för man vill ju hellre alla andra mer väl än man vill sig själv? Eller? Jag vet inte, känns bara som jag tänker på alla andra före mig allt oftare nu, vilket jag har lovat mig själv att inte göra. Jag säger nämligen emot mig själv väldigt mycket eftersom jag går runt och säger till andra att sätt alltid dig själv först. Skärpning kvinna!

Så vad har jag hållit hus den senaste tiden? Jag har träffat människor, de där som får mig att må ett snäpp bättre. Jag sover också i stan väldigt ofta hos min buse. Det är lagom mycket party, mys och film, med alltihopa. Denna kommenade veckan är det ju jul så jag ska passa på att köpa alla mina julklappar och slå in dem. Gå till min gamla skolas skolavslutning, gå på jullovs-onsdag och dansa på banken. Sen ska jag mysa och vänta in julen ordentligt. Det ända som saknas är snön, Skåne är ju lite dumt när det gäller snö i år. Jag vill faktiskt ha en vit jul, men det får man väl se hur det går med det. Jag borde också införskaffa mig en nyårsklänning, dock vet jag inte alls vad jag ska göra på nyår. Men något trillar väl in antar jag! Jag har inte så mycket mer att skriva.

Jag saknar mina tankar samtidigt som de tränger sig på oerhört mycket.
vi hörs snart igen, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-12-20 @ 00:48:58
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0