det finns inga ord.

För er som inte märker det har jag uppdaterat min profil lite extra. Och klickar man på min bild så finns där en liten text och för er som är allt för lata för att göra det så tänkte jag bara säga att det är Towa på bilden i min header. Jag tycker om bilden väldigt mycket eftersom den visar en del av min sommar och för jag själv tagit den och redigerat den och blivit väldigt nöjd. Så alla vet om det.

Jag raderade nyss världens längsta text eftersom jag insåg att den inte innehöll något alls. Precis som min överskrift, idag finns det inga ord. Eller så är det jag som inte kan trycka fram dem på dessa tangenterna framför mig. Jag tror jag har väldigt mycket att berätta, men inte kommer det ut för det.
Jag har gjort ett av de jobbigaste valen i mitt liv idag, eller val vet jag inte direkt om det var, men det tog hårt på mig och jag vet att det tagit hårt på fler än mig. Det är vid sådana stunder man sitter och tänker över sina val i livet och om det verkligen är rätt och om man borde gjort så eller inte. Men då kommer jag alltid på att man inte ska ångra sig, man ska inte älta och man ska inte må dåligt över något som fått en att må bra och gett en fina stunder i livet. Stunder att minnas, så varför gnälla över det i så fall, precis, det bör man ju inte göra. Istället ska man ta till sig, lära sig och växa av det, bli en starkare person.
Jag känner att jag vuxit inombords, blivit en större person och starkare. Jag trivs i mitt sällskap och njuter av tillvaron i livet. Jag vet att det finns mycket tid kvar men varför stressa sig igenom den när man borde stanna upp och se vad man har, istället för att jämt jaga något som man inte har. Tillslut har man jagat och stressat sig genom hela livet och vad finns då att minnas? Det är det jag försöker ta till mig just nu, njuta av tillvaron och lägga ner stressen och pressen jag känner att jag har på mig. Jag behöver skärpa till mig, göra vad jag ska och få det gjort.
Jag undrar varför jag sitter och skriver det här, kanske som en påminelse till mig själv.

jag har verkligen inte ord. det finns inga ord.

Kommentarer
Postat av: David

Bra Feffs! Skönt att se dig skriva. Du är en starkare människa än vad du tror.

2010-09-16 @ 18:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0