cheesecake.

solen har lyst hela dagen.
jag har njutit av en femtio minuters lång bil resa.
haft en underbar känsla tillsammans med familjen.
fått mina smaklökar kittlade av en blåbärs cheesecake.
druckit varmt och ljuvligt kaffe.

doften av äpplen har legat runt min näsa.
synen av röda, gröna och mögliga äpplen överallt.
se stranden, våta stenar och en vit segelbåt på väg in mot hamnen.
fåglarna som cirkluerade ovanför vattnet.
fåglarna som speglade sig på stenarna.

jag har kommit hem försökt koppla av.
jag har satt mig tillrätta och dragit ner mina mörkblå rullgardiner.
jag har försökt göra något nyttigt.
jag gjorde en del av mitt projektarbete.
jag fastnade här med mina drömmar och mitt förvirrade tillstånd.
jag fastnar i mina drömmar och försvinner bort från mitt förvirrade tillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0