9 Maj

Svar till Mirrepirre:
Ja jag antar att jag vet det,
och jag antar att jag kommer berätta (y)

Kom nyss hem från Anna,
det har varit en väldigt lugn helg.
Igår låg vi nästan bara inne.
OCH MÖS MED HENNES VALPAR NAW!
Vi gick en runda på 1½ timme eftersom ingen av oss får träna.
Sen låg vi inne krängde godis, bulle med bulle och chips.
Det var smarrit, vi kollade på Weeds fram till klockan ett.
Sen gick vi upp på rummet och snackade tills klockan blev halv tre, eller tre typ.

Vi vaknade av att annas pappa ropade på oss,
då var det bara till att gå upp göra vid sig snabbt som attans och åka till Väla!
Jag planerade att köpa två nya linnen på gina men istället blev det en klänning från H&M.
Nöjd iaf, ska kolla lite kläder i veckan i stan, men det blir nog inte så mycket.
Eftersom vi ska ut och käka osv osv osv. Mycket pengar.

Såhär ser klänningen ut:

(suddig bild jag vet)

Efter det så skulle vi försöka hinna med mitt tåg,
det gick åt helvete, vi körde först till knutan där vi visste att vi skulle missa det.
Så i all världens fart körde vi mot ramlösa.
Där springer jag i fatt tåget och bankar på dörrar och vinkar mot fönstret, tror ni de öppnar?
Nej de kör bara.
Så vi körde tillbaka till knutan där jag sedan satt och väntade på mitt nästa tåg och mumsade på en cheeseburgare.
På tåget blev jag plötsligt på väldigt bra humör igen.

Nu ska jag spela gitarr, lyssna igenom radioheads och röksopps album så jag kan få lite ny musik på min ipod.

Dagens låt:

(min nya favvolåt)

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0