8 Maj

Hej hopp!

Idag känner jag peppen,
gårdagen var sjukt trevlig,
jag var på Festival For Haiti.
De flesta banden var sjukt grymma.
Och jag hoppade runt lite som en galning.
Påväg till min buss hör jag någon ropa.
Det är Sigrid, Marta och Maja och någon till.
Som sitter i bilen på parkeringen vid rese.
Och lyckligt nog fick jag skjuts hem!
En spännande resa.

Min förkylning har blivit värre än någonsin,
men det skiter jag i för jag SKA till hbg och träffa anna idag,.
Alla andra helger är dumt nog uppbokade.
Så det får bli en snabbvisit.

19dagar kvar till Siesta,
jag har också satt upp en hemligt mål,
som jag ska ha nått till Siesta förhoppningsvis.
Konturer.
Älskar att prata i gåtor, jag har inget viktigt att säga ens.
Förutom att jag hade en sjukt skum dröm i natt!

Dagens låt:

<3

ciao!

Kommentarer
Postat av: mirre

du vet att vi kommer att kväva dig med frågor till du berättar va? ;)

2010-05-08 @ 20:08:05
URL: http://mipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0