6 Maj

Tuff dag som fan!

Började med att man går upp halv sju, efter en fyra timmars sömn.
Vilket blir att när jag ska vara med och repa med Stina sover jag typ.
Sen var det rep med min låt och det gick väll helt okej.
Kvart över tio samba genrep, det gick också väldigt bra.
Direkt därefter är det svenska, vilket man blir lätt trött på,
när man bara sitter och läser sig igenom en timme.
Lunch, väldigt konstig lunch där man pratar om skägg och hamstrar.
Förresten så var kycklingen väldigt torr men det funka.

SEN, var det äntligen dags för musikvideo inspelning!
Det började med att diskutera hur vi skulle sätta upp det,
sen var det dags för andré och som vanligt så gjorde han allt extremt roligt.
Så allt mitt nya smink rann ut över fejset för jag skrattade så mycket.
Ja och han lyckades hoppa sönder sina glasögon.
Sen var det bas, det gick också skit bra,
DÅ var det dags för mig, jag kände mig as tråkig så det kan vi hoppa över.
(På jakt efter trummor) lyckades få tag på ett par.
Samuel spelade in en hel del, sen tog vi ett par tagningar med hela bandet.
Det blir nog awesome!

Efter att ha packat i hop allt, så slutade det med att jag Johannes och Samuel gick och köpte babbe.
Åt snabbt som fan på vägen till idrottshallen där vi skulle spela samba, det gick också väldigt bra.
Kom hem klockan nio, trött, frustrerad, arg osv osv osv.

Och när man är på det humöret, så vad gör jag då?
Jo jag tar en jogging tur, sådär halv tio på kvällen.
En snabb dusch och sen hamnade jag här!

Jag måste verkligen skriva av mig,
jag hoppas ni orkar läsa.
Det finns en dag, som just ikväll bara är i min fantasi,
jag vet att den har funnits, men bara ikväll vill jag låtsas som ingenting.
För fantasin kan man rubba på hur mycket man vill,
jag kan låtsas att dagen var igår,
den kommer hända i morgon eller att den var idag.
Jag kan flytta på den hur mycket jag vill.
I morgon kommer jag känna att den är väldigt avlägsen men i kväll finns den här.

Och varje kväll önskar jag verkligen att jag kunde öppna min skalle,
lägga ut min hjärna på golvet och sedan plocka in den när jag vaknade igen.
För jag vet att jag skulle kunna sitta i timmar och bara stirra,
för det var vad jag gjorde flera av timmarna idag.
J O B B I G T!

Dagens låt:


långt inlägg.se
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0