5 Maj

Jag har precis kommit fram till att fruktköttsjuice är nog något av det godaste som finns.
Jag svepte nyss tre glas tillsammans med massa rån och saltakex med ost på!
SÅ här kommer en bild på världens godaste juice:


Dagen då va:
Började klockan åtta med matte,
känns bra jag jobbar på och kämpar mot mitt g!
Sen var det Historia prov, världens konstigaste uppgift.
Man skulle försöka komma fram till vad som hänt om Hitler dött innan han tog över makten i Tyskland.
Jag kom fram till en massa spännande slutsatser som jag inte orkar ta upp.
sen var det dags för ännu en gemu lektion, som tur var, var jag på mycket bättre humör idag.
Så tiden flöt på ganska bra och vi drack saft!
Lunch, trodde jag var hungrig men det var jag inte.
Sen var det dags för en sjukt lång föreläsning med Janne bark!
Det var spännande på något sätt.
Jag fick gå fram och spela producent och skrika 15, 10, 5,4,3,2,1 as högt.
Alla började skratta, skit kul?
alla kommer komma ihåg mig som "kvinnan som skrek 15 sjukt högt och manligt"

Halv fyra var föreläsningen slut.
Och de senaste tre dagarna har jag verkligen inte velat åka hem.
Jag har försökt komma på undanflykter för att åka hem.
I måndes var jag kvar i skolan till tjugo över fem.
Igår var jag kvar i skolan till tjugo över sex.
Idag var jag bara kvar till fyra.
Men sen när jag väl kommer hem så är det sjukt skönt.
har varit hemma själv två dagar i streck nu,
det är första gången på skit länge och det är jätte härligt.
Kan äntligen slappna av lite.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer,
eller vad jag ska göra i kväll.
Försöka peppa upp för i morgon trots en lång dag.

Dagens låt:

Håkan bråkan blir man aldrig trött på! <3

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0