4 Maj

Tjabba tjena halloj.

vad har hänt idag inget typ.
Började dagen med sång lektion,
bestämde att jag ska sjunga fix you på uppsjungingen.
Sen var det ensambel vilket var onödigt vi hann i princip:
Packa upp,
spela en låt.
packa ner.
Sen var det dags för en konsert,
det var coolt till en början,
sen blev det kladd av det hela,
lunch.
Naturkunskap, som jag iaf tycker är intressant,
vi skulle undersöka hur man mätte ett avstånd till en stjärna.
Sen var det gympalektion,
jag som höll i den spännande.
Folk verkade inte tycka om mig speciellt mycket.
men ändå, Nelly tyckte jag gjorde skit bra ifrån mig osv osv.
Bara en sak som var dålig men den kan man förbi se.

Sen var det filmklubben,
jag och Albin gick och köpte choklad och dricka,
vi kollade på Legender från övärlden, myckeeeet bra film.
Eftetr filmen fick jag kuta i mina väldigt höga klackar,
men en elgitarr på ryggen, (inte okej)
vilket måste sett extremt dumt ut.

Möttes av: ingen hemma,
men nu har jag bestämt mig för att jag ska ta en jogging runda.
Eftersom jag inte var med på gympan. (för jag höll ju i den)

Dagens låt:

ja gammal musik i mitt <3 !!11ett

Ciao!

Kommentarer
Postat av: stina

jag tyckte din lektion var exceptionellt bra!

2010-05-05 @ 21:36:53
URL: http://synonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0