30 Maj

Look who's back on track:
Jag smakar skit i munnen, (trots mina tandborstningar)
Jag sväljer tusen knivar (känns det som)
Jag har ungefär 10 blåmärken (Om jag hittade alla)
Jag har tappat rösten helt (suxx to be me)

MEN FAN VAD VÄRT DET VAR!
Siesta 2010 var helt underbart,
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva..

Kom dit på onsdagen och satte upp mitt tält.
Sen var det bara att hålla i gång, sammanlagt fick jag nog 12-14 timmars sömn (alla dagar sammanlagt)
Jag hade i alla fall sjukt kul, jag orkar inte skriva allt som hände här men kan i alla fall berätta vilka band jag såg.

Mew
Röyksopp
Maskinen
The Hives
Johnossi
Thåström
Kristian Anttila
Danko Jones
Timo
Fibes Oh Fibes
Bob Hund
Babian

(sen var det några jag bara sprang förbi i all hast för att sticka vidare)
Och förresten är det skönt att man skaffat närmare kontakter med en hel del
och fått helt nya vänner i kristianstad, härligt!
Nu ska jag bara invänta min röst, vilket betyder ett par dagars tystnad och vila.

l o v e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0