3 Maj

Hejsan, gud vad lättad jag är.
Hela mitt huvud känns som om det börjat jobba på nytt,
kan äntligen slappna av,
allting har börjat lösa sig på det ena eller andra sättet.
Jag kan jobba helt vanligt utan att komma på mig själv med att tänka på annat,
eller vara nära ett breakdown.

Först var det skola, ganska seg dag,
eftersom jag bara sov i typ fyra timmar i natt.
Efter skolan repade vi, det gick helt okej,
men jag har bestämt att vi ska sätta den HELT på torsdag,
för nästa onsdag är det audition. iih.
Sen stannade jag kvar typ en timme extra i skolan för Johannes och Samme inte ville hem.
Och det ville inte jag heller för där väntade ju historian?
Så vi satt kvar och pratade lite, Hanna var också där
och Johannes och hon satt och gjorde roliga klapplekar och ramsor.

Men sen var det ändå dags att åka hem,
så direkt när man kom hem klämde jag i mig två mackor
och satte mig ner med Historian,
efter 1½ timme var den riktiga maten klar, så jag gick ner och käkade.
Hade bara en uppgift kvar på historian så jag gjorde den kvickt.
Och så tänkte jag "måste ordna till gympan i morgon"
Så jag gjorde ännu en skiva med lite mer pepp musik hoppas jag.
Så de får rösta lite i morgon,
och nu håller jag på att rita upp alla olika stationer, vad man ska göra och vad det tränar.
Gud vad jag älskar min talang till att rita.
Nu måste jag fortsätta!

Dagens låt:


ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0