25 Maj

Jahopp, så sitter man här,
var nyss och duschade.
Sista duschen på kanske fem dagar,
uuh. shit,.

Idag:
Vaknar försent som vanligt,
kommer till skolan,
ensambel inställd pga att någon snott vårt rum,
sitter på skolan spelar kort,
går och äter, spelar kort,
naturkunskap, får inget gjort alls.
Gympa, spelar vollyboll, en mycket ohändelserik dag.

Så vad ska man göra nu?
Jo jag ska plugga historia i några timmar,
plugga gemu, (så mycket det går)
packa klart min packning för i morgon bär det av till Siesta.
Just därför tänker jag också skriva att jag kommer antagligen INTE skriva förrän på söndag igen.
För jag ska ha en awesome tid på en awesome festival,
fy vad jag längtar, jag blir nästan lite nervös av att tänka på det!

Nu måste jag verkligen gå för jag har redan skjutit upp pluggandet för länge.

dagens låt;


ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0